Θεσσαλονίκη TROPHY 4X4 2005.
Με αγωνία και μετά από προετοιμασία 3 εβδομάδων τόσο στα JEEP όσο και στην οργάνωση και προπόνηση της ομάδας του HELLAS JEEP CLUB η πολυπόθητη μέρα έχει φτάσει.
ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ Όλη η ομάδα είναι στην εκκίνηση του TROPHY στον Λευκό Πύργο.
Ο Μιχάλης με το CHEROKEE ο Ανδρέας με το WRANGLER και φυσικά ο Ιωσήφ με το
πριν από λίγες μέρες απόκτημα του, το εκπληκτικό τετράλιτρο CHEROKEE .
Φυσικά οι οπαδοί είναι εκεί με παρουσία του αρχηγού της αγωνιστικής ομάδας ΚΑΙ
ΨΥΧΗ όλου του CLUB Γιώργου, αλλά και του φίλου του Θανάση (παλιού και έμπειρου
με αγώνες ράλι από τα παλιά χρόνια) ,ο οποίος παρουσιάσθηκε στην εκκίνηση με
GRAND CHEROKEE σε έκδοση ποδηλάτου βουνού. (Που το βρήκες φίλε Θανάση;;;;;;).
Μαζί και ο Θεόδωρος (Ο τεράστιος) ο Αβραάμ ,ο Δημήτρης, η Τόνια , η Ματθίλδη ,
η Ελπίδα και φυσικά εγώ.
Ο αγώνας ξεκινάει και πάμε όλοι στο πρώτο εμπόδιο ειδικής στην τοποθεσία Πλατανάκια στο Πανόραμα.
Καλό κομμάτι και από ότι βλέπω εύκολο για τα δικά μας JEEP. Πράγματι μόλις εμφανίστηκαν τα JEEP μας πέρασαν τόσο εύκολα που δεν πρόλαβα να τους γράψω στην κάμερα.
-ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΠΟΙΟ ΣΙΓΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ.
Ατυχία όμως μπροστά τους είναι οχήματα που δεν μπορούν να προχωρήσουν γρήγορα και χάνουν πολύ χρόνο.
Η οργάνωση δεν το είχε προβλέψει αυτό και έδινε εκκίνηση με αποτέλεσμα να φρακάρουν οχήματα μέσα στην ειδική.
Ο Ιωσήφ οδηγώντας με το γνωστό στυλ ΑΕΡΑ ΠΑΤΕΡΑ χτυπάει σε δέντρο την πόρτα του CHEROKEE του.
Δεύτερη Ειδική . Τι να σας λέω η ανηφόρα γίνεται ευθεία για τα JEEP του HELLAS JEEP CLUB και
φεύγουν με πολύ καλούς χρόνους από το εμπόδιο.
Τρίτη ειδική . Αυτήν σκέφτομαι να τη κάνουμε και εκδρομή για το CLUB .
Όλοι ξέρουμε ότι ο ηγέτης ακόμη και BONE STOCK (μανίσιο Ελληνιστί ) κάνει διαδρομές που αλλά τετρακίνητα ούτε καν τις σκέφτονται . Τελειώνει η πρώτη μέρα και εκεί ο Ιωσήφ κάνει το λάθος.
Χάνει Σ.Ε.Δ (Σημείο Έλεγχου Διαδρομής) αλλά εκτός αυτού καθυστερεί και στον τερματισμό και παίρνει
πολλούς βαθμούς ποινής.
Αποτέλεσμα ο Μιχάλης με τον Ανδρέα 5οι γενικής και ο Ιωσήφ 17ος γενικής.
ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ
Ο αγώνας ξεκίνησε και περιμένουμε τα αυτοκίνητα για το πρώτο εμπόδιο που πραγματικά είναι εμπόδιο
σε ένα σημείο του Χορτιάτη, που ούτε με τα πόδια δεν μπορείς να σταθείς.
Όλοι ξεκινούν και στο κρίσιμο σημείο βάζουν εργάτη, μιας και η προτροπή των διοργανωτών λέει αυτό.
Και να που έρχεται η σειρά του HELLAS JEEP CLUB και ο Ανδρέας με το τετράλιτρο
Wragler μπαίνει στο εμπόδιο και με κατάλληλους χειρουργικούς χειρισμούς περνάει χωρίς εργάτη.
Φυσικά ο Μιχάλης εκστασιασμένος όπως πάντα νομίζει ότι είναι στην ΤΣΙΜΙΣΚΗ για ψώνια και
καταπίνει το εμπόδιο που ως τώρα το περνούσαν όλοι με εργάτη.
ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΑΝ ΤΑ JEEP και όλοι προσπαθούν χωρίς εργάτη τώρα.
Αλλά μάταια δεν είναι όλα JEEP κάποιοι τα καταφέρνουν κάποιοι όχι.
Ο Ιωσήφ όμως άτυχος ξανά και ενώ αγωνίζεται χωρίς Μπλόκε διαφορικά προσπαθεί να περάσει χωρίς εργάτη,
πράμα που δεν καταφέρνει και τελικά χρησιμοποιεί τον εργάτη του ο οποίος καταφέρνει να βγάλει
και το αυτοκίνητο από τον λάκκο αλλά και να στραβώσει την μπάρα σύνδεσης των δύο τροχών . ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ …….
Έτσι θα λέγατε εσείς . Ο Ιωσήφ καταφέρνει να λύσει μέσα στην ειδική την μπάρα του και να τη επισκευάσει
με αποτέλεσμα να τερματίσει μέσα στα όρια χρόνου.
Μετά ακολουθούν δύο ειδικές που τα JEEP απλά πήγαν βόλτα και τερμάτισαν στο Φιλλίπειο.
Ακολούθησε στις έξη το απόγευμα η απονομή των επάθλων με το HELLAS JEEP CLUB να παίρνει την
Δεύτερη Θέση με πλήρωμα 1) τον Ανδρέα Καραβασίλη και Δημήτρη Καραβασιλη με το Τετράλιτρο WRANGLER και
2) τον Σταματίου Μιχάλη και τον Σάκη με το 2,5 CHEROKEE
Στη 17η Γενικής παρέμεινε ο Ιωσήφ Παπαδόπουλος με το πανέμορφο και πληγωμένο CHEROKEE του.
Άντε και σε ανώτερα
ΦωτογραφίεςHellas Jeep ClubAll Rights Reserved © 2005